Calendar of Events
M Mon
T Tue
W Wed
T Thu
F Fri
S Sat
S Sun
1 event,
Examinari Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)
Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR), în baza delegării acordate de Autoritatea pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar (ASPAAS) organizează în următoarea perioadă: 1. Testul de verificare a cunoștințelor pentru accesul la stagiu – sesiunea octombrie 2024, la care se pot înscrie toți posesorii unei diplome de licență Testul de acces la stagiu se va desfășura pe o perioadă de 3 ore, în data de 18 octombrie 2024, în sistem online, pe platforma de examinare a Academiei de Studii Economice (ASE) București. Perioada de înscrieri la testul de acces la stagiu: 09 septembrie – 20 septembrie 2024 Anunțul cu privire la organizarea testului de verificare a cunoștințelor pentru accesul la stagiu – sesiunea octombrie 2024, care cuprinde o serie de informații organizatorice, tematica și bibliografia, conținutul dosarului de înscriere, etc. poate fi consultat la următorul link: Test de acces la stagiu 2024 | CAFR 2. Examenul de competență profesională – sesiunea noiembrie 2024, la care se pot înscrie stagiarii care au finalizat cei 3 ani de stagiu Cele 2 probe ale examenului de competență profesională vor avea loc pe 1 noiembrie 2024 și 22 noiembrie 2024, în sistem online, pe platforma de examinare a Academiei de Studii Economice (ASE) București. Perioada de înscrieri la examenul de competență profesională: 30 septembrie – 11 octombrie 2024 Anunțul cu privire la organizarea examenului de competență profesională – sesiunea noiembrie 2024, care cuprinde o serie de informații organizatorice, tematica și bibliografia, conținutul dosarului de înscriere, etc. poate fi consultat la următorul link: Examen de competenta profesionala 2024 | CAFR Mai multe informații se pot obține de la Compartimentul admitere, pregătire continuă și stagiari al CAFR, la telefon: 031.433.59.42 / 0749.011.146 sau e-mail: invatamant.admitere@cafr.ro
2 events,
Festivitatea aniversară a 25 de ani de activitate a revistei Amfiteatru Economic
Pe 1 noiembrie 2024, în cadrul ceremoniei de aniversare a 25 de ani de activitate, Revista Amfiteatru Economic a primit din partea Asociației Facultăților de Economie din România (AFER) distincția de Excelență pentru întreaga activitate. Prof. univ. dr. Nicolae ISTUDOR, Președintele AFER și Rector al Academiei de Studii Economice din București i-a înmânat distincția Redactorului-șef, Prof. univ. dr. Vasile DINU. Revista Amfiteatru Economic, apărută în anul 1999 la Colegiul Universitar Economic al Academiei de Studii Economice din Buzău sub coordonarea Profesorului Vasile DINU și a Profesorului Sandu COSTACHE a evoluat de la un proiect local la una dintre cele mai apreciate publicații academice, pe domeniul economic și al administrării afacerilor la nivel internațional, regional (Europa Centrală și de Sud-Est) precum și național. Misiunea revistei a fost, încă de la început, să susțină cercetarea originală în domeniul economic, concentrându-se pe subiecte de mare relevanță pentru economia modernă, cum ar fi: sustenabilitatea, bioeconomia, antreprenoriatul, managementul responsabil, inteligența artificială și altele, teme complexe și actuale, revista reușind să atragă atât cercetători români, cât și străini, consolidând un dialog interdisciplinar. Revista Amfiteatru Economic reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte editoriale academice din România, ea făcând parte din fluxul principal de publicații la nivel internațional în domeniul economic (Mainstream Economics Journals), având un impact și o influență semnificativă în domeniul cercetării economice, deoarece: Colectivul redacției este format din 22 de redactori cu prestigiu științific, dintre care șase au afiliere internațională și un consiliu științific format din 19 cercetători, dintre care 11 provin din universități străine. Această diversitate internațională contribuie semnificativ la validarea calității științifice a articolelor publicate. Revista este indexată în cele mai prestigioase baze de date la nivel internațional, precum Clarivate Analytics Web of Science, Scopus (Elsevier), EBSCO, ProQuest, DOAJ, și EconLit. De asemenea, demn de subliniat este și faptul că în octombrie 2022 baza de date DOAJ a acordat revistei distincția DOAJ SEAL care se atribuie revistelor care demonstrează cele mai bune practici în domeniul publicării cu acces deschis. Aproximativ 10% dintre revistele indexate în DOAJ au primit acest sigiliul. Deci, Amfiteatru Economic se află între cele mai bune reviste din această bază de date. Principalii indicatori scientometrici în Web of Science (de ex. Journal Impact Factor (2,6), Quartila (1) și H index (31)) precum și cei din baza de date Scopus (de ex. CiteScore (4,2), Quartila (2) și H index (30)) reflectă importanța și influența revistei în mediul de cercetare academic. Revista se remarcă prin calitatea editorială și rigurozitatea procesului de recenzare, care este realizat prin sistemul double-blind peer review. Acest lucru asigură obiectivitatea și acuratețea științifică a articolelor publicate, contribuind la consolidarea reputației revistei ca lider în domeniul cercetării economice. Un alt aspect important al activității revistei este simbioza care există între facultățile economice din întreaga țară deoarece sunt contributoare cu articole în paginile revistei, iar aceasta la rândul ei prin numărul de citări și de articole publicate contribuie la creșterea vizibilității și prestigiului autorilor și a instituției. Se poate spune că revista Amfiteatru Economic este locul geometric de întâlnire al cercetătorilor pe domeniul economiei și administrării afacerilor, fie ei autori, fie cititori. În activitatea sa de 25 de ani, Amfiteatru Economic nu doar că a susținut cercetarea științifică prin publicarea de articole valoroase, ci a avut un rol activ în educarea și formarea cercetătorilor. Unul dintre modurile prin care revista a contribuit semnificativ la dezvoltarea comunității academice au fost Întâlnirile Amfiteatru, unde au fost organizate workshopuri și dezbateri pe marginea temei „Bune practici de scriere științifică” în colaborare cu universitățile din cadrul AFER. În cadrul acestora au fost aduse în prim-plan problematici precum: stilul științific de redactare, structura unui articol științific, scrierea corectă a bibliografiei, îmbunătățirea abilităților de redactare a articolelor științifice etc. Au fost organizate asemenea întâlniri cu cadre didactice, studenții, masteranzii și doctoranzii de la 20 de facultăți economice din țară și străinătate, așa de exemplu: Academia de Studii Economice din București, Universitatea din Pitești, Universitatea din Craiova, Universitatea din Galații, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia; Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad; Universitatea din Oradea, University Szczecin; Faculty of Economics Science and Management, Universitatea din Debrecen și altele. Prin aceste workshop-uri, Amfiteatru Economic nu doar că a contribuit la creșterea calității cercetării academice în România, dar a și consolidat legăturile între universități, încurajând colaborarea și schimbul de idei între diferite centre universitare.
2 events,
International Conference Creativity and Innovation in Digital Economy
We are delighted to invite you to the 3rd International Conference on Creativity and Innovation in Digital Economy (CIDE 2024), hosted by the Faculty of Economic Sciences at the Petroleum-Gas University of Ploiești, Romania. Scheduled for November 14-15, 2024, this conference offers a hybrid format, accommodating both onsite and online participation to foster a rich exchange of ideas and research findings. Conference Objective CIDE 2024 aims to provide an interdisciplinary forum for discussing pioneering research in development economics, with a focus on the transformative impacts of the digital economy. Topics will explore the future economic landscape, emphasizing open business models, innovative platforms, agile enterprises, and adaptive ecosystems. Conference Panels Innovative Open Business Models and Platforms Co-Creation, Living Labs, and Innovation Ecosystems Challenges of Artificial Intelligence in Business New Pathways in Knowledge, Education, and Law Participation and Venue Participants can choose to join us: Onsite at the Faculty of Economic Sciences, 39 București Street, Ploiesti, Romania Online through our digital platform Publication Opportunities Full-text papers presented at the conference will be considered for publication in several indexed journals, contingent upon compliance with journal requirements. Important Deadlines Abstract Submission: October 31st, 2024 Confirmation of Acceptance: November 5th, 2024 Registration Fee Payment: November 10th, 2024 We encourage scholars, freelance researchers, and Ph.D. candidates to submit abstracts and participate in this vibrant academic exchange. For further details and registration, please visit the remaining of this website or contact us at cide@upg-ploiesti.ro. Call for paper
3 events,
„EMERGING MARKETS ECONOMICS AND BUSINESS”- Theoretical, Empirical and Policy-Oriented Contributions of Master Students and Graduates,
Facultății de Științe Economice din cadrul Universității din Oradea organizează ediția 2024 - a XII-a ediție a conferinței masteranzilor „EMERGING MARKETS ECONOMICS AND BUSINESS”- Theoretical, Empirical and Policy-Oriented Contributions of Master Students and Graduates, care va avea loc în data de 22 noiembrie 2024. Pe site-ul facultății găsiți toate informațiile privind conferința masteranzilor și istoricul ei: https://steconomice.uoradea.ro/ro/index.php/cercetare-tt/conferinte/emeb-masteranzi DATE IMPORTANTE 11 noiembrie 2024 - Transmiterea lucrării prin email la emeb.master2024@yahoo.com 15 noiembrie 2024 – Informare cu privire la acceptarea lucrării/respingerea lucrării 22 noiembrie 2024 – Data desfășurării Sesiunii de comunicări științifice „EMERGING MARKETS ECONOMICS AND BUSINESS” - Theoretical, Empirical and Policy-Oriented Contributions of Master Students and Graduates Invitație
INTERNATIONAL CONFERENCE OF DOCTORAL STUDENTS AND YOUNG RESEARCHERS: Emerging Markets Economics and Business
Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității din Oradea, organizează în data de 22 noiembrie 2022 ediția 2024 - a XV-a a conferinței doctoranzilor „INTERNATIONAL CONFERENCE OF DOCTORAL STUDENTS AND YOUNG RESEARCHERS: Emerging Markets Economics and Business". Pe site-ul facultății găsiți toate informațiile privind conferința doctoranzilor și istoricul ei: https://steconomice.uoradea.ro/site/index.php/cercetare-tt/conferinte/emeb-doctoranzi DATE IMPORTANTE 04 noiembrie 2024 - Transmiterea lucrării prin email la sesiunedrd2024@yahoo.com 12 noiembrie 2024 – Informare cu privire la acceptarea lucrării/respingerea lucrării 22 noiembrie 2024 – Data desfășurării Sesiunii de comunicări științifice „INTERNATIONAL CONFERENCE OF DOCTORAL STUDENTS AND YOUNG RESEARCHERS: Emerging Markets Economics and Business" Invitație